مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی در ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی در ایران :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
براثر رشد فن آوری اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی ارتباطات تجارت الکترونیک در صف مقدم تحولات قرار گرفته است، بطوریکه شیوه اجرای فعالیت های تجاری را تغییر میدهد.از این رو استقرار چهارچوب سازمانی متناسب، استفاده بهینه از منابع موجود، شناخت نیازهاواحترام به انتظارات مشتریان، کیفیت پایگاه اینترنتی و تأمین منافع دوجانبه ازاهمیت بسیار برخوردار است. تجارت الکترونیک شیوه فعالیتهای کسب وکار را تغییر داده است. در این پژوهش بیان می شود که در راستای اجرای عملیات تجاری از راه اینترنت و شبکه های کامپیوتری عواملی منجر به تغییر در محیط و رفتار مصرف کنندگان کالاها و خدمات شده است. شرکت ها برای ماندن در عرصه رقابت و ادامه حیات خود مجبورند که این عوامل مؤثر بر محیط و رفتار مصرف کننده را به خوبی درک کنند تا بتوانند با شرایط محیط، سازگار شده و موفقیت و ارتقای خود را تضمین کنند.از این رو شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی اهمیت فراوانی برای شرکت های ارائه کننده خدمات به صورت الکترونیکی در جهت رسیدن به اهدافشان دارد و از آنجایی که کشور ما نیز در جهت خریداینترنتی حرکت خود را آغاز نموده است، شناسایی این عوامل می تواند به بهبود این روش مبادله کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.