مقاله اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرات ابعاد برند خدماتی (بیمه پارسیان) بر وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بیمه پارسیان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
وفاداری برند خدماتی به عنوان یک اندازه گیری وابسته نهایی که بعنوان پیامد ارزیابی مشتریان از ابعاد برند خدماتی بیمه دیده می شود، آزمودن تعمیم پذیری مدل SBV اصلاح شده در بخش خدماتی بیمه متفاوت است. در این مطالعه که از داده های نظرسنجی افراد استفاده کننده از خدمات بیمه ای، بیمه پارسیان استفاده شده است، یافته های مطالعات گذشته نشان دادند که شواهد برند به طور قابل ملاحظه ای بر رضایت، نگرش و وفاداری رفتاری مصرف کننده نسبت به برندهای خدماتتأثیر گذار می باشد. علاوه بر این، برخلاف یافته های قبلی، عناصر ارتباطی کنترل شده(به عبارت دیگر، آگهی و تبلیغات)هیچ تأثیر بر رضایت مشتری از برندهای خدماتی نداشتند. اما، همان عناصر ارتباطی کنترل شده بطور مستقیم و معناداری بر ادراک مشتریان از ابعاد برند مختلف و نگرش های کلی آنها نسبت به برند شکل دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.