مقاله عوامل موثر بر قصد خرید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به برندهای خارجی پوشاک مطالعه موردی: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر قصد خرید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به برندهای خارجی پوشاک مطالعه موردی: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر قصد خرید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به برندهای خارجی پوشاک مطالعه موردی: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر قصد خرید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به برندهای خارجی پوشاک مطالعه موردی: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر قصد خرید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به برندهای خارجی پوشاک مطالعه موردی: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی و شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به برندهای خارجی پوشاک در بین دانشجویان این دانشگاه در سطح شهر تهران صورت گرفته است.که در آن تأثیر خصوصیات فردی نیاز منحصر بفرد بودن و نگرش نسبت به برند و خصوصیات هنجاری دانشجویان) تأثیرات هنجاری و آگاهی نسبت به برند بر روی مدل شناختی احساسی قصد خرید مورد بررسی قرار گرفت. تحقیق حاضر از نوع پیمایشی بوده و به منظورجمع آوری داده های تحقیق، از پرسشنامه ای که به طور ترکیبی از منابع مختلف موجود در ادبیات تحقیق طراحی شده، استفاده گردید. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق، نمونه ۴۸۳ نفری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سطح شهر تهران که آگاهانه برندهای خارجی پوشاک را خریداری می کردند، انتخاب گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از آزمون های تحلیل عاملی تأییدی CFA و مدلسازی معادلات ساختاری SEM استفاده شده و دو بسته نرم افزاریLISREL و SMART PLS به کار گرفته شده اند. یافته های تحقیق نشان داد که خصوصیات فردی دانشجویان بر کیفیت درک شده برندهای خارجی پوشاک تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین خصوصیات فردی و هنجاری دانشجویان بر ارزش احساسی برندهای خارجی پوشاک و ارزش احساسی برندهای خارجی پوشاک نیز بر قصد خرید دانشجویان تأثیر مثبت و معناداری دارد. از طرفی، تأثیر خصوصیات- هنجاری دانشجویان بر کیفیت درک شده برندهای خارجی پوشاک و کیفیت درک شده نیز بر قصد خرید دانشجویان معنادار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.