مقاله ارائه مدلی جهت شناسایی وتعیین ارتباط بین خواسته ها و الزامات کیفی مسافران درراستای افزایش کیفیت خدمات شرکت مترو با استفاده ازمدل DEMATEL مورد مطالعاتی: شرکت متروی تهران و حومه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت شناسایی وتعیین ارتباط بین خواسته ها و الزامات کیفی مسافران درراستای افزایش کیفیت خدمات شرکت مترو با استفاده ازمدل DEMATEL مورد مطالعاتی: شرکت متروی تهران و حومه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت شناسایی وتعیین ارتباط بین خواسته ها و الزامات کیفی مسافران درراستای افزایش کیفیت خدمات شرکت مترو با استفاده ازمدل DEMATEL مورد مطالعاتی: شرکت متروی تهران و حومه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت شناسایی وتعیین ارتباط بین خواسته ها و الزامات کیفی مسافران درراستای افزایش کیفیت خدمات شرکت مترو با استفاده ازمدل DEMATEL مورد مطالعاتی: شرکت متروی تهران و حومه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت شناسایی وتعیین ارتباط بین خواسته ها و الزامات کیفی مسافران درراستای افزایش کیفیت خدمات شرکت مترو با استفاده ازمدل DEMATEL مورد مطالعاتی: شرکت متروی تهران و حومه :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بخش خدمات یکی ازارکان مهم اقتصادی درهرکشور به حساب می اید بطوریکه کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان ازالزامات مهم این بخش می باشد خدمات حمل و نقل شهری بخصوص مترو یکی ازصور خدمات شهری درحوزه حملو نقل محسوب میشود که سالانه بارشد جمعیت بیشتر مورداستفاده وتوجه شهروندان قرارخواهد گرفت هدف اصلی این پژوهش درابتدا شناسایی خواسته ها و نیازهای مسافران مترو ازطریق ازمون اماری t-test و به دنبال آن بررسی ارتباط بین انتظارات ازلحاظ تاثیرگذاری و تاثیر پذیری نسبت به یکدیگر توسط روش DEMATELمی باشد دراین تحقیق ازابزار پرسشنامه جهت جمع اوری اطلاعات طی دومرحله استفاده شده است و همچنین جهت تجزیه و تحلیل داده ها ازنرم افزار sPSS21 به کارگرفته شده است نتایج این پژوهش حاکی ازآن می باشد که شاخص درخواست گسترش خطوط مترو C6 به عنوان تاثیرگذارترین و همچنین شاخص انتقاد ازنحوه برخورد کارکنان با مسافران C5 تاثیرپذیرترین خواسته مسافران درراستای بهبود خدمات مترو بودها ست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.