مقاله تاثیر کاربرد الگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر کاربرد الگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر کاربرد الگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر کاربرد الگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر کاربرد الگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر کاربرد الگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی بود. پژوهش حاضر شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود.جامعه آماری کلیه دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهرستان فیروزه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بود.که تعداد ۴۰ نفر دانش آموز به شیوه تصادفی خوشه ای انتخاب شدند و در گروه کنترل وآزمایش (هر گروه ۲۰ نفر) قرار گرفتند. ابزار پژوهش مشتمل بود بر پرسشنامه باورهای خودکارامدی که شامل ۱۳ ماده و ۵ عامل یا مقیاس است.استفاده شد و برای سنجش پیشرفت تحصیلی نیز از آزمون پیشرفت تحصیلی محقق ساخته استفاده شده است. از کتاب های مرتبط با موضوع،مقالات ،مجله ها،فصل نامه ها و سایت های اینترنتی نیز استفاده شده است. دراین پژوهش برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss16 استفاده شده است. درمرحله نهایی داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی (میانگین وا نحراف معیار) وآزمون تحلیل کواریانس و t مستقل و همبستگی پیرسون مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته و این روابط حاصل شد: استفاده ازالگوی تدریس ساختن گرایی بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تاثیردارد. استفاده ازالگوی تدریس ساختن گرایی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تاثیردارد. بین باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی پایه ششم ابتدایی رابطه معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.