مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: خریداران خودروی ۲۰۶ در شهر کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: خریداران خودروی ۲۰۶ در شهر کرمانشاه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: خریداران خودروی ۲۰۶ در شهر کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: خریداران خودروی ۲۰۶ در شهر کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: خریداران خودروی ۲۰۶ در شهر کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
محقق در این تحقیق قصد داردتا دریابد که فعالیتت های بازاریابی شرکت ایران خودرو در خصوص خودروی ۲۰۶ در قالب آمیخته بازاریابی درشهر کرمانشاه چقدر در ایجاد ارزش ویژه برند تاثیر گذارمی باشد. این تحقیق ازنوع کاربردی بوده و به کمک بومی سازی چندپرسشنامه استانداردبه جمع آوری داده های آن پرداخته شده است. با توجه به نامحدود بودن جامعه تحقیق و فرمول کوکران، تعداد نمونه تحقیق۳۸۴ نفر انتخاب شد. نتایج این تحقیق نشان داد که به طورکلی آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برنددر خریداران خودروی ۲۰۶ درشهر کرمانشاه تاثیر معناداری می گذارد. در این بین به ترتیب عنصر محصول ترفیع و قیمت بیشترین تاثیر را برارزش ویژه برند می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.