مقاله بررسی و مقایسه مبانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی و ایدآلیسم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و مقایسه مبانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی و ایدآلیسم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه مبانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی و ایدآلیسم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه مبانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی و ایدآلیسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه مبانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی و ایدآلیسم :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
فلسفه به عنوان یک رشته از معرفت بشری دارای سه بخش :متافیزیک ، معرفت شناسی و ارزش شناسی است و زمانی که با دید فلسفی مسائل تعلیم و تربیت را بررسی می کند فلسفه ی تعلیم و تربیت نامیده می شود . این قسم نیز همانند فلسفه دارای سه بخش :متافیزیک ، معرفت شناسی و ارزش شناسی است که مبانی فلسفی آن را تشکیل می دهند در این مقاله به روش توصیفی – تحلیلی تلاش شده است که به بررسی و مقایسه مبانی فلسفی تغلیم و تربیتاز منظر اسلامی و ایدالیسم بپردازد و در پایان با توجه به این مبانی هدف آن را از تربیت بیان کند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.