مقاله تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش فرش دستباف براساس مدل swot مطالعه موردی :استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش فرش دستباف براساس مدل swot مطالعه موردی :استان یزد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش فرش دستباف براساس مدل swot مطالعه موردی :استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش فرش دستباف براساس مدل swot مطالعه موردی :استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل استراتژیک زنجیره ارزش فرش دستباف براساس مدل swot مطالعه موردی :استان یزد :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
درطی چند دهه اخیر فرش ایران توسعه قابل توجهی نسبت به سایر کشورهای دیگر نداشته است. تلاش برای بهبود وضعیت آن امری ضروری به شمار می رود.به عبارتی در چه بخشی از فرایند زنجیره ی ارزش فرش دستباف مشکل وجود دارد وچگونه می توانیم به حاشیه سود بالا تری دست یابیم. توسعه مبتنی بر تکمیل وبهینه سازی زنجیره ی ارزش به عنوان یکی ازمدل های پیشنهادی برای صنایع است که باتحلیل استراتژیک این زنجیره دردسته محصول فرش دستباف نقاط فشار وتمرکز را شناسایی کرده واین نقاط را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد شاهدیم فرش دستباف به سبب فقدان ساختار برنامه ریزی شده و عدم توجه به عواملارزش گذار فاقد رویکردی مناسب برای توسعه و آگاهی از بازارهای داخلی و خارجی می باشد که توجه به زنجیره ی تامین و ایجاد زنجیره های ارزش به عنوان راهکاری برای برطرف ساختن مشکلات و رویکرد صحیح در عوامل تولید با توجه به شرایط صنعت فرش امری ضروری است . روش تحقیق در این طرح بصورت پیمایشی بوده و گردآوری اطلاعات از طرق مصاحبه با خبرگان و نیز تکمیل پرسشنامه بوسیله ذینفعان و همچنین bench marking امکان پذیر گردید و براساس مدل توسعه ایی زنجیره ارزش و تحلیل swot انجام گرفته است. نتایج حاصل از این طرح درصنعت فرش دستباف حاکی از آن است که ایجاد شبکه تامین مواد اولیه مرغوب ، ایجاد مراکز خدمات تخصصی طراحی مبتنی بر بازار، ایجاد واحد تحقیق و توسعه با رویکرد نوآوری باز، ایجاد شبکه صادرات فرش با تاکید بر بازار یابی و ایجاد مراکز توزیع جهت ساماندهی سیستم توزیع محصول و آموزش فرآیند برندینگ و نیز ایجاد ساختار مدیریت هماهنگ بر زنجیره تامین از مهمترین راهکارهای بهبود زنجیره ارزش می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.