مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری(مطالعه موردی: اداره کل بهزیستی استان اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری(مطالعه موردی: اداره کل بهزیستی استان اصفهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری(مطالعه موردی: اداره کل بهزیستی استان اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری(مطالعه موردی: اداره کل بهزیستی استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری(مطالعه موردی: اداره کل بهزیستی استان اصفهان) :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی داخلی برمشتری مداری، به مطالعه ارتباط میان بازاریابی داخلی به عنوان متغیری برون زا بر سه متغیر مشتری مداری؛ رضایت شغلی و تعهد سازمانی در یک نمونه آماری شامل ۳۸ نفر از کارکنان اداره کل بهزیستی استان اصفهان در سال۹۳ پرداخته است. این پژوهش از لحاظ ماهیت، توصیفی- پیمایشی بوده و با روش توزیع پرسشنامه لیا او(۲۰۰۹) و تحلیل داده توسط نرم افزارspss انجام گرفته است. نتایج حاصله حاکی از وجود ارتباط معنادار میان بازاریابی داخلی با دو متغیر مشتری مداری و رضایت شغلی و عدمم ارتباط معنادار میان بازاریابی داخلی با تعهد سازمانی ، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با مشتری مداری می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.