مقاله تأثیر روش تدریس ساختن گرایی بر پرورش تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر روش تدریس ساختن گرایی بر پرورش تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر روش تدریس ساختن گرایی بر پرورش تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر روش تدریس ساختن گرایی بر پرورش تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر روش تدریس ساختن گرایی بر پرورش تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر روش تدریس ساختن گرایی بر پرورش تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دردانش آموزان دختر پایه چهارم مقطع ابتدایی بود. پژوهش حاضر ، نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترلبود. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه چهارم مقطع ابتدایی شهر قاین در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بود. که تعداد ۶۰ دانش آموز -دختر به شیوه تصادفی خوشه ای انتخاب شدند و در دو گروه (هر گروه ۳۰ نفر) قرار گرفتند.ابزارهای پژوهش مشتمل بود بر پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون و گلیزر و آزمون محقق ساخته پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی .در روش تجزیه و تحلیل داده ها ، از آزمون تحلیل کوواریانس ، استفاده شد و این نتایج حاصل شد.۱- روش تدریس ساختن گرایی بر تفکر انتقادی دانش آموزان تأثیر دارد.۲- روش تدریس ساختن گرایی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی تأثیر دارد.۳- روش تدریس ساختن گرایی بر استنباط ، شناسایی مفروضات ، استنتاج ، تعبیر و تفسیر ، ارزشیابی استدلال های منطقی دانشآموزان تأثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.