مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری درشعب بیمه ایران در تهران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
بازاریابی داخلی بیان می کندکه یک شرکت خدماتی موفق ابتدا رضایت کارکنان رااز شغل فراهم نمایدو سپس ازآن است که می تواند خدمات رابه مشتریان عرضه نماید. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر عوامل بازاریابی داخلی برکیفیت خدمات رسانی کارکنان به مشتری در شعب بیمه ایران در تهران می باشد. جامعه آماری این پژوهش کارکنان و مشتریان شرکت بیمه ایران در تهران می باشدو ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده و برای پایایی از روش آلفاکرونباخ استفاده شده وسپس با استفاده از نرم افزار لیزرل به تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی فرضیه های تحقیق پرداخته شده. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها و مشخص می کند که بازاریابی داخلی از طریق افزایش رضایت کارکنان بر افزایش کیفیت خدمات رسانی موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.