مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار یابی سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار یابی سازمان ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار یابی سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار یابی سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار یابی سازمان ها :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه بسیاری از سازمان ها درصدد تغییر در فعالیت های بازاریابی خود برآمده اند واین امر در اثر تغییر در انتظارات مشتری و فشارهای رقابتی فزاینده ، فناوری اطلاعات نوین قانون زدایی ها جهانی شدن و رشد شرکت های جدید می باشد. در دنیای رقابتی امروز هیچ سازمانی نمی توانداز طریق برتری در عملیات خود یا نوآوری در محصولات خود، خود را از سایر سازمان ها متمایز کند، مگر اینکه نیازها و خواسته های مشتریان خود را عمیقا درک کرده باشد. سازمان های موفق امروزی کالا و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. در واقع این سازمان ها به برتری در نقاط کلیدی تماس با مشتریان در بازاریابی فروش و خدماتی از طریق سفارشی سازی انبوه نایل می شوند. امروزه بسیاری از صنایع به دنبال این هستند که چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاریابی رادیو تلویزیون به سمت مدیریت روابط انفرادی با مشتریان منتقل کنند. دراین میان اندیشمندان مدیریت وبازاریابی ، نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آن ها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) تجویز می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.