مقاله طراحی الگوریتم کنترلی پیشبین NMPC با استفاده از روش تلفیق متعامد در یک پیل سوختی اکسید جامد SOFC


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی الگوریتم کنترلی پیشبین NMPC با استفاده از روش تلفیق متعامد در یک پیل سوختی اکسید جامد SOFC دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوریتم کنترلی پیشبین NMPC با استفاده از روش تلفیق متعامد در یک پیل سوختی اکسید جامد SOFC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوریتم کنترلی پیشبین NMPC با استفاده از روش تلفیق متعامد در یک پیل سوختی اکسید جامد SOFC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوریتم کنترلی پیشبین NMPC با استفاده از روش تلفیق متعامد در یک پیل سوختی اکسید جامد SOFC :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
با توجه به اینکه مدل گسترده یافته پیل سوختی اکسید جامد مدلی غیرخطی است میتواند به عنوان پایهای برای طراحی رویتگر در نظر گرفته شود. نوشتن این مدل غیرخطی بصورت تحلیلی تقریباً غیرممکن است. این موضوع مانع استفاده از جبر لی و تبدیل مختصات به فرمهای استاندارد میشود، لذا از رویتگری با ساختار فیلتر کالمن غیر خطی استفاده شده است. با استفاده از روش تلفیق متعامد و در نتیجه با داشتن کمترین تعداد متغیرهای حالت، حال نوبت آن رسیده که اقدامات کنترلی از جمله طراحی یک رویتگر غیر خطی از نوع فیلتر کالمن انجام گیرد. از انگیزههای روش تلفیق متعامد این است که بتوان سیستمی که دقت خوبی دارد و زمان محاسباتی کمتری میطلبد را به عنوان نمایندهای از سیستم گسترده در تخمین حالات، بهینهسازی و کنترل سیستم اصلی بکار برد و در خاتمه با ارایه یک سری روشهای کنترلی اعم از کنترل غیر خطی پیشبین که با استفاده از این روش علاوه بر کنترل ولتاژ عملیاتی (جهت جلوگیری از خوردگی پیل و آسیب رسیدن به ابزارالات الکترونیکی پیل سوختی، به کنترل دما جهت جلوگیری از گرادیان های شدید دمایی) و ثابت نگاه داشتن راندمان پیل (میزان مصرف سوخت جهت تولید الکتریسیته) در یک بازه مورد قبول پرداخته شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.