مقاله بررسی تأثیر نقشهای روابط عمومی شهرداری بر رضایت مراجعین در شهرداری استان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر نقشهای روابط عمومی شهرداری بر رضایت مراجعین در شهرداری استان اردبیل دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر نقشهای روابط عمومی شهرداری بر رضایت مراجعین در شهرداری استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر نقشهای روابط عمومی شهرداری بر رضایت مراجعین در شهرداری استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر نقشهای روابط عمومی شهرداری بر رضایت مراجعین در شهرداری استان اردبیل :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف اصلی تحقیق مطالعه سنجش تأثیر نقش های روابط عمومی شهرداری بر رضایت مراجعین در شهرداری استان اردبیلمی باشد. نقش های روابط عمومی به عنوان متغیر مستقل شامل مولفه های نقش اقناعی، نقش اطلاعی، نقش حل مسأله،نقش مشاوره ای، نقش توسعه مناسبات و نقش آموزش همگانی می باشد. رضایت مراجعین نیز به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار گرفت. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی و از حیث ارتباط بینمتغیرها از نوع همبستگی میباشد. روش انجام پژوهش نیز به صورت پیمایشی میباشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان ومراجعین مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل می باشد که از طریق فرمول کوکران تعداد۱۵۳ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب می شود. در این تحقیق، جهت نمونه گیری، از روش نمونه گیری گروهی استفاده شده است. روش های بکار گرفته شده درجهت جمع آوری داده ها شامل روش های کتابخانه ای و میدانی بوده است. در این تحقیق، از پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شد. پرسشنامه های مربوط جهت روایی سنجی در اختیار اساتید و متخصصین محترم قرار گرفت و متناسب با نظرات آنان تعدیل شد. همچنین جهت سنجش پایایی پرسشنامه، از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. در این تحقیق برای تحلیل داده ها از تکنیک های آمار توصیفی شامل درصد فراوانی، میانگین استفاده خواهد شد. از آزمون کولموگروف اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن جامعه استفاده می شود. برای بررسی و آزمون فرضیه ها از روش های آمار استنباطی شامل ضریب رگرسیون به منظور تعیین نوع و میزان ارتباط بین متغیرها و آزمون تحلیل آنوا جهت مقایسه نظرات بین گروه های مختلف استفاده شد. از نرم افزار آماری SPSSبرای آزمون فرضیه های تحقیق استفاده شد. نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف نشان داد که همه مؤلفه های تحقیق دارای توزیع غیر نرمال هستند و برای بررسی فرضیه های تحقیق از لگاریتم طبیعی داده ها استفاده شد. نتایج تحلیل های لگاریتم طبیعی رگرسیون نشان دهنده این بود که نقش اقناعی روابط عمومی، نقش اطلاعی، نقش حل مسأله و نقش آموزش همگانی روابط عمومی بر رضایت مراجعین تأثیر مثبت و معناداری دارد. اما نقش مشاورهای و نقش توسعه مناسبات بر رضایت مراجعین تأثیر ندارد. نتایج آزمون آنوا نشان داد که لذا میانگین رضایت مراجعین در مناطق چهارگانه تفاوت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.