مقاله اولویت بندی عوامل موثربرانتخاب برندتلفن همراه ازدیدگاه مشتریان بااستفاده ازتکنیک های آنتروپی شانون و Fuzzy VIKOR مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های شهرهای تهران و مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی عوامل موثربرانتخاب برندتلفن همراه ازدیدگاه مشتریان بااستفاده ازتکنیک های آنتروپی شانون و Fuzzy VIKOR مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های شهرهای تهران و مشهد دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی عوامل موثربرانتخاب برندتلفن همراه ازدیدگاه مشتریان بااستفاده ازتکنیک های آنتروپی شانون و Fuzzy VIKOR مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های شهرهای تهران و مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی عوامل موثربرانتخاب برندتلفن همراه ازدیدگاه مشتریان بااستفاده ازتکنیک های آنتروپی شانون و Fuzzy VIKOR مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های شهرهای تهران و مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی عوامل موثربرانتخاب برندتلفن همراه ازدیدگاه مشتریان بااستفاده ازتکنیک های آنتروپی شانون و Fuzzy VIKOR مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های شهرهای تهران و مشهد :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
تحقیق حاضر به بررسی عوامل موثربرانتخاب برندگوشی تلفن همراه ازدیدگاه مشتریان می پردازد جامعه اماری تحقیق عبارتندازدانشجویان دانشگاه شهرتهران و مشهد که درسال ۱۳۹۳ دارای گوشی تلفن همراه می باشند باتوجه به اینکه تعداداستفاده کنندگان گوشی های مذکور که درواقع جامعه اماری این تحقیق می باشند مشخص نبود لذا ازجدول مورگان برای تعیین حجم نمونه استفاده گردید که تعداد نمونه برابر ۳۸۴ نفر بدست آمد نمونه گیری به روش تصادفی ساده به عمل آمد بااستفاده ازتکنیک انتروپی شانون شاخصها برحسب برندهای گوشی تلفن همراه وزن دهیو برای اولویت بندی ازتکنیک ویکور فازی استفاده گردید نتایج تحقیق نشان داد که برای دانشجویان دراولویت بندی عوامل موثر برانتخاب برند گوشی تلفن همراه ازمیان عوامل کلی : فردی، اجتماعی، فنی، اقتصادی وبنیادی، عوامل اقتصادی مهمترین عامل و بااهمیت ترین متغیر درآن قیمت است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.