مقاله بررسی رابطه هوش رقابتی و مدیریت دانش با میزان رضایت فراگیران موسسات خصوصی آمادگی کنکور منطقه ۱۴ تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه هوش رقابتی و مدیریت دانش با میزان رضایت فراگیران موسسات خصوصی آمادگی کنکور منطقه ۱۴ تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه هوش رقابتی و مدیریت دانش با میزان رضایت فراگیران موسسات خصوصی آمادگی کنکور منطقه ۱۴ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه هوش رقابتی و مدیریت دانش با میزان رضایت فراگیران موسسات خصوصی آمادگی کنکور منطقه ۱۴ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه هوش رقابتی و مدیریت دانش با میزان رضایت فراگیران موسسات خصوصی آمادگی کنکور منطقه ۱۴ تهران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
مهمترین چالش برای سازمان های امروز، رقابت می باشد و کم ترین چشم داشت برای رقابت در چنین میدانی، دانستن اینموضوع است که دیگران چه می کنند؛ که این همان اساس هوش رقابتی می باشد؛ از طرفی نیز مدیریت دانش از راه های بهبودبخشیدن به شرایط بقاء در سازمان های مختلف می باشد. و همین طور رضایت که امری انکار ناپذیر در همه حیطه ها و فعالیت ها بهشمار می آید. در نتیجه پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه مدیریت دانش و هوش رقابتی با رضایت فراگیران در فراگیران موسسات کنکور در منطقه ۱۴ تهرآن در سال ۹۴-۹۳ می باشد. جامعه پژوهش حاضر را کلیه فراگیران موسسات کنکور منطقه ۱۴ تهران تشکیل می دهند که شامل ۸۱۵ نفر می باشند. روش نمونه گیری از نوع تصادفی می باشد که بر اساس جدول مورگان ۲۱۵ نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسش نامه های محقق ساخته هوش رقابتی و رضایت فراگیران و پرسشنامه مدیریت دانش شرون و لاوسون استفاده شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. دادهها با آمار توصیفی واستنباطی، و رگرسیون گام به گام با استفاده از نرم افزار spss19 مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج آزمون میان مدیریت دانش در ابعادایجاد،جذب، سازماندهی، ذخیره، انتشار و کاربرد دانش و هوش رقابتی با رضایت فراگیران، وجود رابطه معنادار را نشان میدهد. باتوجه به داده ها میتوان نتیجه گرفت که در رضایت فراگیران، ابعاد تاثیر گذار مدیریت دانش در رضایت فراگیران شامل سازمان دهی،انتشار و ذخیره دانش می باشد. و پیشنهاد می شود که سازمان ها و موسسات مختلف به هوش رقابتی و مدیریت دانش به عنوان اجزاءلاینفک پیشرفت و بقاء سازمان خود اهمیت بیشتری قائل گردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.