مقاله نقش بازیابی خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازیابی خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهر تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازیابی خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازیابی خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازیابی خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین شهر تهران) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه بیش از پیش شاهد افزایش اهمیت مشتری مداری، مطرح شدن آن به عنوان مهم ترین مزیت رقابتی سازمان ها و نقش آن در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها هستیم و بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از طرفی با افزایش رقابت بین بانک هایتجاری (خصوصی و دولتی) حفظ مشتری و جلب وفاداری مشتری از اهیمت ویژه ای برخوردار شده است. روز به روز فضای رقابتی شدیدتر و خدمات بانک ها به هم نزدیک تر می شود و بانک های تجاری شروع به استفاده از استراتژی های مختلف برای ترویج وارتقای وفاداری مشتریان کرده اند. در این پژوهش تاثیر بازیابی خدمات ناموفق در وفاداری مشتری در بانک اقتصاد نوین در شهر تهران درسال ۱۳۹۲مورد بررسی قرارگرفت. بعد از استخراج مولفه های تاثیر گذار بر رابطه بین بازیابی خدمات و وفاداری مشتریان، توسط ۲فرضیه رابطه میان بازیابی خدمات و وفاداری مورد بررسی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.