مقاله نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های توزیع وپخش شهرک صنعتی اردبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های توزیع وپخش شهرک صنعتی اردبیل) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های توزیع وپخش شهرک صنعتی اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های توزیع وپخش شهرک صنعتی اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش فناوری اطلاعات در بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های توزیع وپخش شهرک صنعتی اردبیل) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز که مشتری از منابع حیاتی هر سازمان و ضامن بقای آن می باشداستفاده از شیوه های نوین فناوری اطلاعات به منظور جذب و حفظ مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف این مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات دربازاریابی می باشد. بدین منظور از پرسشنامه استاندارد و معتبری که روایی و پایایی آن اثبات گردیده استفاده شده است. نتایج نشان داد بین استفاده از قابلیت های مختلف فناوری اطلاعات و شاخص های بازاریابی رابطه مثبت مستقیم و معنی داری وجود دارد لذا به شرکت هایی که در زمینه بازاریابی توزیع وپخش محصولات فعالیت دارندپیشنهاد می شود به منظور افزایش میزان فروش و کسب سود بیشتر ازقابلیت های مختلف فناوری اطلاعات استفاده نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.