مقاله بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده از فن آوری های آموزشی در بین دبیران متوسطه دوره اول زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده از فن آوری های آموزشی در بین دبیران متوسطه دوره اول زنجان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده از فن آوری های آموزشی در بین دبیران متوسطه دوره اول زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده از فن آوری های آموزشی در بین دبیران متوسطه دوره اول زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده از فن آوری های آموزشی در بین دبیران متوسطه دوره اول زنجان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پیشرفت شگفت انگیز دانش بشری در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و لزوم بکار گیری فن آوری های آموزشی در آموزشو پرورش از نیاز های ضروری است که تاثیر شگرفی در یاد گیری عمیق، کار آمد و پایدار دانش آموزان خواهد داشت . هدفکلی این پژوهش بررسی عوامل مرتبط با میزان استفاده از فن آوری های آموزشی در بین دبیران متوسطه دوره اول بود . برایانجام این پژوهش از روش توصیفی – زمینه یابی و از پرسشنامه محقق ساخته برای جمع آوری اطلاعات آن استفاده گردید. جامعه آماری این پژوهش کلیه دبیران متوسطه دوره اول (N=533) بود. تعداد ۲۲۴ نفر از آنها با استفاده از نمونه گیری طبقه ای تصادفی به عنوان اعضای نمونه برای مطالعه انتخاب شدند ولی برای اطمینان بیشتر تعداد ۲۴۰ پرسشنامه توزیع شد و از این میزان ۲۳۲ مورد جمع آوری شد. برای تجزیه تحلیل داده ها از T-test تک نمونه ای، مستقل و ANOVA استفاده شد که نتایج تحلیل داده ها حاکی از آن است که میزان (نگرش، مهارت، زیر ساخت ) استفاده از فن آوری های آموزشی از دیدگاه دبیران متوسطه دوره اول تفاوت معنی داری وجود ندارد ، ولی در متغیرهای جمعیت شناختی بجز جنسیت و نوع مدرسه تفاوت معنی داری بود. نتایج این پژوهش نشان می دهد که در بین میانگین نگرش دبیران ، توانمندی دبیران و زیرساخت های لازم اجرا شده متوسطه دوره اول نسبت به فن آوری های نوین آموزشی با میانگین متوسط (نمره ۵) است ، تفاوتمعنی داری وجود داردبنابراین، شواهد کافی برای تأیید فرضیه وجود دارد و فرض تحقیق تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.