مقاله بررسی مؤلفه های مدیریت مدرسه اثر بخش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مؤلفه های مدیریت مدرسه اثر بخش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مؤلفه های مدیریت مدرسه اثر بخش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مؤلفه های مدیریت مدرسه اثر بخش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مؤلفه های مدیریت مدرسه اثر بخش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مقاله حاضر ابتدا به تعریف مدرسه اثر بخش به عنوان مدرسه ای ایده آل پرداخته، سپس در خصوص مدرسه اثربخش، خصوصیات مدرسه اثر بخش، خصوصیات مدرسه صالح و مؤلفه های مدیریت مدرسه اثر بخش توضیحاتمبسوطی داده شده است. از آنجا که مدرسه به عنوان کانون تربیت در سند تحول بنیادین مطرح می باشد لذامسئله ی مورد توجه در این مقاله چشم انداز مدرسه در افق ۱۴۰۴ و بررسی مؤلفه های خودگردانی، مشارکت وخود ارزیابی در سند تحول بنیادین است که از روش تحلیل محتوای اسنادی تحلیلی استفاده شده است. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که در سند تحول بنیادین خودگردانی در مدرسه کمتر مورد توجه قرار گرفتهاست و بیشتر گزاره های سند تحول بر مشارکت همه جانبه ذی نفعان تأکید دارد و مقوله خود ارزیابی در مدرسهنیز تا حدودی در سند تحول مورد نظر قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.