مقاله چگونگی کار کرد فناوری اطلاعات در برند سازی گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونگی کار کرد فناوری اطلاعات در برند سازی گردشگری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونگی کار کرد فناوری اطلاعات در برند سازی گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی کار کرد فناوری اطلاعات در برند سازی گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونگی کار کرد فناوری اطلاعات در برند سازی گردشگری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در سال های اخیرتوسعه گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین منابع درآمددرتجارت جهانی و مولفه عمده در بهبود اقتصادی مناطق و کشورها مطرح شده است. در این بین فناوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه اینترنت به گردشگرانی که به دنبال برنامه ریزی و انتخاب های خود هستند، اجازه می دهد به بسته ها ی پویای گردشگری که توسط شرکت های فعال به نفع تسهیلات گردشگری سازمان یافته تولید می شوند باکمترین صرف هزینه و وقت دسترسی بیابند. دراین بین برندسازی گردشگری و بهره گیری از عنصر تبلیغات آن به عنوان نام ویا نمادی شخصی مشخص است که هدق آن شناسایی کالاها و خدمات و متمایز کردن کالا ها و خدمات از رقبا ست. بنابراین برند یا نام تجاری مزایایی را در زمینه بازاریابی موثروفروش بهتر ایجاد می کندو فناوری اطلاعات وبهره گیری از عنصر ارتباطات جمعی در سطح محلی و کلان به عنوان عاملی اساسی در تبلیغات گردشگری می تواند خطی مشی اساسی را در برند گردشگری و به دنبال آن صنعت گردشگری ایجاد کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.