مقاله رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران با پذیرش تغییر در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران با پذیرش تغییر در سازمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران با پذیرش تغییر در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران با پذیرش تغییر در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران با پذیرش تغییر در سازمان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سبک های تفکر و خلاقیت مدیران با پذیرش تغییر در سازمان بوده است. روش انجام این پژوهش همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران مدارس ابتدایی شهرستان جیرفت بودند که تعداد ۱۲۰ نفر از مدیران مرد و زن از طریق روش نمونه گیری طبقه ای-تصادفی انتخاب شدند. برای سنجش سبک های تفکر از پرسشنامه ی سبک های تفکر استرنبرگ-واگنر(۱۹۹۱) و برای سنجش خلاقیت از پرسشنامه صنعتی (۱۳۸۹) و برای سنجش تغییر از پرسشنامه معین الدینی (۱۳۸۷) استفاده شد. ضریب پایایی پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ – واگنر ۷۰ /۰ وبرای پرسشنامه خلاقیت ۷۸ /۰ و پرسشنامه تغییر ۶۸ /۰ بدست آمد. داده های بدست آمده با آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج بدست آمده از پژوهش عبارتند از: بین تفکر قضایی ، تفکر آزاد اندیش و تفکر برون نگر و خلاقیت رابطه مثبت و معنا داری در سطح ۹۹ /۰ مشاهده شد . همچنین بین تفکر محافظه کار ، تفکر درون نگر و خلاقیت رابطه منفی و معنا داری در سطح ۹۹ /۰ مشاهده شد. بین تفکر قانون گذار و خلاقیت نیز در سطح ۹۵ /۰ رابطه منفی و معناداری مشاهده شد. اما بین سبک اجرایی ، جزیی و کلی با خلاقیت مدیران آموزش مقطع ابتدایی رابطه معنا داری مشاهده نشد. همین طور در تفکر آزاد اندیش ، تفکر برون نگر و تفکر کلی نگر و پذیرش تغییر رابطه مثبت و معنا داری در سطح ۹۹ /۰ مشاهده شد و بین تفکر محافظه کار ، تفکر درون نگر و پذیرش تغییر و تفکر جزیی نگر و پذیرش تغییر رابطه منفی و معنا داری در سطح ۹۹ /۰ مشاهده شد. بین تفکر قانون گذار و پذیرش تغییر نیز در سطح ۹۵ /۰ رابطه منفی و معنا داری مشاهده شد. اما بین سبک اجرایی و قضایی با پذیرش تغییر مدیران آموزش مقطع ابتدایی رابطه معناداری مشاهده نشد. نتایج حاصل از رگرسیون گام به گام نشان داد که از سبک تفکر برون نگر بیشترین پیش بینی کنندگی را از خلاقیت مدیران دارد و در زمینه پذیرش تغییر نیز سبک آزاد اندیش بیشترین پیش بینی را از پذیرش تغییر مدیران دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.