مقاله بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت (ICT) بر نحوه ی تدریس اساتید و میزان یادگیری و نگرش به درس دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت (ICT) بر نحوه ی تدریس اساتید و میزان یادگیری و نگرش به درس دانشجویان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت (ICT) بر نحوه ی تدریس اساتید و میزان یادگیری و نگرش به درس دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت (ICT) بر نحوه ی تدریس اساتید و میزان یادگیری و نگرش به درس دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت (ICT) بر نحوه ی تدریس اساتید و میزان یادگیری و نگرش به درس دانشجویان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر در راستای بررسی تحول اطلاعاتی در حوزه آموزش عالی با هدف بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت فناوریاطلاعات و ارتباطات بر نحوه تدریس اساتید، میزان یادگیری و نگرش به درس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال۹۳-۹۲ انجام شده است. روش استفاده شده در این پژوهش توصیفی- پیمایشی است . جامعه آماری این تحقیق اعضاء هیأت علمی و دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه می باشد. از بین ۲۴۴ نفر اعضای هیئت علمی ۵۰ نفر، به روشنمونه گیری تصادفی، انتخاب گردید. و از بین دانشجویان، که حدود ۵۰۰۰ نفر بودند، ۲۵۰ نفر به روش تصادفی طبقه ای انتخابگردید. در این پژوهش از سه پرسشنامه محقق ساخته ۵ گزینه ای به روش لیکرت با سه نوع سوال استفاده شد. روایی پرسشنامه هایمذکور توسط شش تن از متخصصین حوزه ی علوم تربیتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تأیید قرار گرفت. پایایی پرسشنامههای مورد استفاده به طور متوسط، توسط آلفای کرونباخ ۸۲ درصد محاسبه گردید. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن است کهگذراندن دوره های ضمن خدمت بر نحوه تدریس اساتید موثر است ولی بین دیدگاه دانشجویانی که اساتید آنها دوره ها را گذرانده اندو انهاکه اساتیدشان این دوره ها را نگذرانده، از نظر نحوه تدریس اساتید مربوط، تفاوت معنی داری وجود نداشت. بین میزانیادگیری دانشجویانی که اساتید آنها دوره ها را گذرانده ا ند و دانشجویانی که اساتید آنها دوره ها را نگذرانده اند تفاوت معنی داریدیده نشد و بالاخره اینکه بین نگرش به درس دانشجویانی که اساتید آنها دوره ها را گذرانده اند و دانشجوانی که اساتید آنها این دورهها را نگذرانده اند تفاوت معنی دار وجود داشت که نمایانگر رضایتمندی بیشتر آنها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.