مقاله مقایسه مدل های مختلف سنجش رضایت مشتری و توسعه مدل بهینه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه مدل های مختلف سنجش رضایت مشتری و توسعه مدل بهینه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه مدل های مختلف سنجش رضایت مشتری و توسعه مدل بهینه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه مدل های مختلف سنجش رضایت مشتری و توسعه مدل بهینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه مدل های مختلف سنجش رضایت مشتری و توسعه مدل بهینه :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
یکی از مهمترین و اصلی ترین ابعاد مورد توجه در سازمان های امروزی، سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت کالاها و خدماتی است که به عنوان شاخص های برداشتی مشتریان بدست می آید. لذا سازمان ها، کیفیت کار خود را از طریق سنجش میزان رضایت مشتریان ارزیابی می کنند و این روند همچنان دردنیا در حال افزایش است به گونه ای که حتی برخی از سازمان ها استراتژی های خود را بر این مبنا پایه ریزی می کنند. اهمیت مشتری و رضایت او مقوله ای است که در مدل های مدیریت استراتژیک، سیستم های مدیریت کیفیت و مدل های سرآمدی، تکنیک ها و ابزارهای کیفیت نظیر QFD و CRM نیز بدرستی درنظر گرفته شده و به رقابت سازمان ها در سطح ملی و بین المللی بر می گردد. در این مقاله پس از معرفی مدل های مختلف اندازه گیری رضایت مشتری به مقایسه شاخص های هر یک از مدل ها پرداخته شده و مزایا و معایب این مدل ها بررسی می شود و در نهایت مدلی ترکیبی که بیشترین مزایا را داشته باشد، به عنوان مدل بهینه انتخاب می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.