مقاله بررسی جایگاه هوش چندگانه در برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی جایگاه هوش چندگانه در برنامه درسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی جایگاه هوش چندگانه در برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جایگاه هوش چندگانه در برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی جایگاه هوش چندگانه در برنامه درسی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این مقاله به بررسی جایگاه هوش های چندگانه در آموزش و برنامه درسی پرداخته شده است. بدین منظور در ابتدا ماهیت هوش و انواع آن و کاربرد آن در برنامه های درسی و سپس ضرورت توجه به تفاوت های فردی در سایه ی این دیدگاه پرداخته شده است. فرایند یاددهی و یادگیری بر اساس نظریه هوش های چندگانه کمک می کند معلم آزادی و اختیار بیشتری در طراحی، تدوین، انتخاب و بکارگیری راهکارهای یادگیری داشته باشد. نظریه ی هوش های چندگانه یک نظریه روان شناختی در مورد هوش است، اما برنامه ریزان درسی و معلمان می توانند آن را در زمینه های مختلفی از جمله طراحی محتوا، شیوه های تدریس و ارزشیابی از دانش آموزان به کارببرند. توجه به این نظریه در آموزش و برنامه درسی باعث می شود که در تنظیم و طراحی محتوای درس صرفاً از کتاب به عنوان وسیله ی یادگیری استفاده نشود. باید هوش را با توجه به آنجه در بیرون از مدرسه اتفاق می افتد در نظر داشته باشیم، هر یک از انواع هوش می تواند در شرایط مساعد محیطی غنای بیشتری پیدا کند. این نظریه، دیدگاه سنتی هوش و تواناییهای ذهنی را در زمینه تعلیم و تربیت و علوم شناختی دگرگون ساخته و روش ها و برنامه های آموزشی را تحت تأثیر قرار داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.