مقاله برآورد صرفه جویی اقتصادی ناشی از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با توجه به جایگزینی گاز طبیعی فشرده (CNG) با بنزین در شهر زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برآورد صرفه جویی اقتصادی ناشی از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با توجه به جایگزینی گاز طبیعی فشرده (CNG) با بنزین در شهر زنجان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برآورد صرفه جویی اقتصادی ناشی از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با توجه به جایگزینی گاز طبیعی فشرده (CNG) با بنزین در شهر زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد صرفه جویی اقتصادی ناشی از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با توجه به جایگزینی گاز طبیعی فشرده (CNG) با بنزین در شهر زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برآورد صرفه جویی اقتصادی ناشی از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با توجه به جایگزینی گاز طبیعی فشرده (CNG) با بنزین در شهر زنجان :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
گاز طبیعی به علت ویژگی های ذاتی به ویژه سازگاری با محیط زیست می تواند با برنامه ریزی های دقیق به عنوان سوخت قالبدر بخش حمل و نقل تبدیل شده و از این طریق صرفه جویی سالانه میلیاردها دلار از منابع ارزی کشور که به واردات و تأمینبنزین اختصاص می یابد را کاهش دهد. در این تحقیق با توجه به آمار و اطلاعات میزان انتشار گازهای گلخانه ای حاصل ازبخش حمل و نقل، هزینه های اقتصادی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی و گاز طبیعی فشرده(CNG) و ظرفیت کنونی جایگاه سوخت رسانی برآورد شده است. هزینه های اقتصادی در دو بخش هزینه های خارجی و اجتماعی گازهای گلخانه ای برای هر دو نوع خودروهای شخصی و مسافربری (تاکسی) با سوخت های بنزین و CNG برآوردشده است. همچنین ظرفیت کنونی جایگاه برای جایگزین کردن خودروهای دو گانه سوز در چهار سناریوی (افزایش ۵۲%%۵۰، ۷۵% و ۹۰ % خودروهای گاز سوز) مورد بررسی قرار گرفته است.نتایج ، بیشترین هزینه های خارجی و اجتماعی را به ترتیب (۱/۶×۱۰(۱۶ و (۶/۹×۱۰(۱۹ ریال در سال مربوط به خودروهای شخصی فقط بنزین سوز و کمترین میزان هزینه های خارجی و اجتماعی را به ترتیب (۲/۷×۱۰(۱۴ و (۱/۱×۱۰(۱۵ ریال در سالمربوط به خودروهای شخصی دوگانه سوز با سوخت CNG نشان داد. ظرفیت کنونی جایگاه های سوخت رسانی CNG جهتجایگزینی با سوخت فسیلی پاسخگوی خودروهای گازسوز فعلی شهر می باشد و ظرفیت جایگزینی را با افزایش تعدادخودروهای گازسوز ندارند مگر با احداث جایگاه های جدید سوخت رسانی CNG که این خود نیاز به مطالعه و برآورداقتصادی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.