مقاله ارائه روشی جهت اولویت بندی توسعه خطوط تولید با استفاده از رویکرد تلفیقیANP- DEMATEL مورد مطالعه: آلومینیوم سازی اراک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه روشی جهت اولویت بندی توسعه خطوط تولید با استفاده از رویکرد تلفیقیANP- DEMATEL مورد مطالعه: آلومینیوم سازی اراک دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه روشی جهت اولویت بندی توسعه خطوط تولید با استفاده از رویکرد تلفیقیANP- DEMATEL مورد مطالعه: آلومینیوم سازی اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روشی جهت اولویت بندی توسعه خطوط تولید با استفاده از رویکرد تلفیقیANP- DEMATEL مورد مطالعه: آلومینیوم سازی اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه روشی جهت اولویت بندی توسعه خطوط تولید با استفاده از رویکرد تلفیقیANP- DEMATEL مورد مطالعه: آلومینیوم سازی اراک :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در محیط پیچیده، پویا و بسیار متغیر امروزی، شرکت ها نیازمند طراحی و به کارگیری راهبردهایی هستند که بتوانند آن ها را در بهبود روزافزون عملکردشان یاری رسانند. تجزیه و تحلیل و مقایسه عملکرد مشاهده شده با روند گذشته، رقبا و یا متوسط صنعت بازخور مناسبی را برای تصمیم گیری و انتخاب فعالیت های آتی فراهم می سازد. به همین دلیل یکی از مهم ترین اهداف تمامی شرکت ها در طول زمان، بهبود مستمر عملکرد و رصد آن و تعیین معیارهای موثر بر آن بوده است. از طرفی شرکتهای تولیدی مایل اند که با توجه به مزیت رقابتی محصولات خود نسبت به تعیین ظرفیت خط تولید خود اقدام نمایند. بر این اساس در این مقاله پس از تعیین عوامل موثر بر تحلیل ریسک و مزیت رقابتی محصولات شرکت آلومینیوم سازی با استفاده از تکنیک دیماتل تاثیرگذاری آنها بر روی یکدیگر تعیین و با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای وزن هر یک از آن عوامل تعیین می گردد. در مرحله بعد چندین محصول تعیین و بر اساس معیارهای هزینه ای، ریسکی و رقابتی مورد رتبه بندی برای توسعه و افزایش تولید قرار می گیرند. بر اساس نتایج بدست آمده معیارهای موثر بر مزیت رقابتی محصول (معیارهای رقابتی پورتر) عبارتند از معیارمشتری، داوطلب جدید، تامین کننده، توزیع و رقابت و سه محصول مورد آزمون قرار گرفتند که عبارتند از ۱۱،۲۲ و ۳۳ که بر اساس نتایج بدست آمده از تحلیل شبکه ای وزن محصول ۱۱ ، برابر با ۰۳۴ و وزن محصول ۲۲ برابر با ۰۲۷ و وزن محصول ۳۳ برابر با ۰۳۹ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.