مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دو عامل کیفیت و خدمات FRO بر سطح وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این مطالعه شناسایی عوامل وفادارساز مشتریان این بازار ها با استفاده از مدل سازمان های پاسخگوی سریع FRO در دست تحقیق قرار می گیرد. جامعه آماری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران می باشد حجم جامعه آماری نامحدود می باشد بااستفاده از جدول مورگان تعداد نمونه لازم ۳۸۳ نفر ازمشتریان بانک بوده که پرسشنامه در بین ۳۸۳ نفر توزیع شده است که ۳۰۱ پرسش نامه کامل مورد بررسی قرار گرفته است .نمونه آماری بر اساس روش خوشه ای تصادفی تعیین شده است . جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه ای مشتمل بر مدل سازمان های پاسخگوی سریع می باشد. نتایج نشان می دهد هر یک از عوامل ششگانه مدل سازمان های پاسخگویی سریع بر میزان وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد مازندران موثر است. همچنین میزان تاثیر ابعاد مدل مذکور بر وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد مازندران متفاوت است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.