مقاله ارائه مدل ریاضی تحلیل ریسک در حفاری مکانیزه تونل ها با تکیه بر پارامترهای ژئوتکنیکی خاک مطالعه موردی:خط ۷ مترو تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل ریاضی تحلیل ریسک در حفاری مکانیزه تونل ها با تکیه بر پارامترهای ژئوتکنیکی خاک مطالعه موردی:خط ۷ مترو تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل ریاضی تحلیل ریسک در حفاری مکانیزه تونل ها با تکیه بر پارامترهای ژئوتکنیکی خاک مطالعه موردی:خط ۷ مترو تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل ریاضی تحلیل ریسک در حفاری مکانیزه تونل ها با تکیه بر پارامترهای ژئوتکنیکی خاک مطالعه موردی:خط ۷ مترو تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل ریاضی تحلیل ریسک در حفاری مکانیزه تونل ها با تکیه بر پارامترهای ژئوتکنیکی خاک مطالعه موردی:خط ۷ مترو تهران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پروژه خط هفت متروی تهران یکی ازطولانی ترین و عمیق ترین خططو شبکه متروی شهرتهران است دراین پروژه به علت گذر ازتمامی ابرفت های چهارگانه شهرتهران و مواجهه با شرایط ژئوتکنیکی مختلف درطول مسیر وجود عمق سرباره قابل توجه و همچنین قرارگیری بخش عمده ای ازآن درزیرسطح اب زیرزمینی اجرا به روش مکانیزه و بااستفاده ازTBMنوع متعادل کننده فشارزمین یا EPB پیشنهاد گردیده است باعنایت به ویژگی های مطرح شده این پروژه یکی ازپروژه های عمرانی خاص کشور به شمار رفته و لذا ارزیابی و انالیز ریسکهای موجود درمراحل شناسایی تا اجرا به روش کمی و مبتنی براصول ریاضی امری لازم و ضروری به شمار میرود ازاین رو درمقاله حاضر و درگام نخست عوامل و عناصرایجادکننده ریسک با ارزیابی احتمال رخداد و شدت تاثیر هرکدام گرداوری و مورد بررسی قرارگرفته و پس ازاینکه اقدامات لازم برای کاهش آن بادیدگاه تخصصی درحوزه مطالعات ژئوتکنیک و حفاری مکانیزه ارایه گردید درگام دیگر با ارایه یک مدل ریاضی مبتنی برروش درخت تصمیم ریسک کلی پروژه دردوحالت بهره برداری و ریسک اقتصادی قبل و بعدازاقدامات کاهنده ریسک درخصوص ریسکهایی که تاثیرگذار برروی هم می باشند موردانالیز قرارگرفته است طبق مدل ارایه شده ریسک کلی خط ۷ متروی تهران ازدیدگاه بهره برداری پروژه پس ازانجام اقدامات کاهنده ریسک ازعدد ۵۵۴۵ درصد به عدد ۲۹۳۷ درصد و ازدیدگاه اقتصادی ازعدد ۶۹۳۱ درصد به عدد ۴۹۰۸ درصد کاهش یافته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.