مقاله بررسی نقش اعتماد در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش اعتماد در تجارت الکترونیک دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش اعتماد در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش اعتماد در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش اعتماد در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
امروزه پیشرفت تکنولوژی های اطلاعاتی و ارتباطی در حوزه تجارت، مزایای بسیار زیادی را برای هر دو گروه مشتریان و فروشندگان به همراه داشته است. امکان انجام خرید در هر زمان، سهولت در انجام تراکنش ها، دسترسی های سریع و آسان، تحویل کالا در محل دلخواه مشتری و صرفه جویی در زمان و هزینه ها، تنها بخشی از عواملی است که باعث برتری تجارت الکترونیکی نیست به تجارت سنتی شده است. اما با این وجود تعداد کمی از مشتریان اقدام به خرید اینترنتی می کنند. دلیل اصلی این موضوع، اعتماد نداشتن مشتری به محیط اینترنت و انجام خرید از آن طریق است. بین تمامی عواملی که پذیرش تجارت الکترونیک را تحت تاثیر قرار می دهد، عامل اعتماد، یک موضوع اصلی و مهم است. بیشتر تحقیقات نشان می دهد که عدم اعتماد، یکی از عوامل کلیدی است که در پذیرش تجارت الکترونیک، تاثیرگذار است. این مقاله با بیان مفهوم اعتماد و تجارت الکترونیک و ابعاد مختلف آنها، سعی دارد تا به ۲ سوال کلیدی زیر پاسخ دهد: ۱) چه عواملی در میزان سطح اعتماد در اینترنت تاثیرگذار هستند؟! ۲) چگونه اعتماد در تجارت الکترونیک، تاثیر گذار است؟!

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.