مقاله بررسی رابطه بین تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماشهر سال تحصیلی ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماشهر سال تحصیلی ۱۳۹۳ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماشهر سال تحصیلی ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماشهر سال تحصیلی ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماشهر سال تحصیلی ۱۳۹۳ :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارشد پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر، بوده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه دانشجویان پسر فنی مهندسی دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر در سال ۱۳۹۳ بودند. نمونه این تحقیق مشتمل بر ۲۰۰ نفر بود که برای انتخاب آنها از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد ، ابزار پژوهش: پرسشنامه مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا ۱- فرم ب (CCTST-B) وتحلیل آماری مورد استفاده روش همبستگی پیرسون بود. سطح معنی دار برای آزمون فرضیه ها ۰/۰۵ تعیین گردید و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار کامپیوتری SPSS صورت گرفته است. نتایج تحلیل نشان دادکه بین تفکرانتقادی با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنی دار وجودداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.