مقاله ارتقاء ارزشهای فرهنگی و اجتماعی با مکانیابی صحیح کاربریهای فرهنگی در شهرها نمونه موردی: شهر لندن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتقاء ارزشهای فرهنگی و اجتماعی با مکانیابی صحیح کاربریهای فرهنگی در شهرها نمونه موردی: شهر لندن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتقاء ارزشهای فرهنگی و اجتماعی با مکانیابی صحیح کاربریهای فرهنگی در شهرها نمونه موردی: شهر لندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتقاء ارزشهای فرهنگی و اجتماعی با مکانیابی صحیح کاربریهای فرهنگی در شهرها نمونه موردی: شهر لندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتقاء ارزشهای فرهنگی و اجتماعی با مکانیابی صحیح کاربریهای فرهنگی در شهرها نمونه موردی: شهر لندن :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
تبین رابطه و تاثیرات متقابل انسان و محیط بر یکدیگر نیازمند توجه به دو قلمرو است؛ یکی از موضوعات، تاثیر فرهنگ و اصول ارزشهای منبعث از آن بر شکلگیری محیط مصنوع و دیگری تاثیر محیط مصنوع بر انسان و از جمله فرهنگ میباشد. مقاله حاضر سعی بر تبیین تاثیر محیط مصنوع بر فرهنگ را دارد که به صورت خاص به محیطهای مصنوع با کاربریهای فرهنگی میپردازد. در این پژوهش که با روش تحقیق، توصیفی تحلیلی صورت گرفته، ابتدا به مبانی نظری و تعاریف مربوطه اشاره شده است و سپس به تحلیل نمونه موردی که شهر لندن میباشد پرداخته می- شود. لندن شهری است با نابرابری فضایی قوی؛ شرق آن خیلی محروم و غرب آن ثروتمند. در این مقاله به سه پروژهای اشاره شده است که در قسمت شرقی و محروم شهر واقع شدهاند و انجام آنها باعث مطرح شدن سؤالهایی در مورد این که چگونه پروژهها باعث ورود شغل، پول و بازدید کننده به مناطقی میشوند که نیاز به موفقیت یا شکست دارند تا موجب احیای طولانی مدت در سطح فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آنجا شوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.