مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص های عملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص های عملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص های عملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص های عملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص های عملکردی سیستم های حمل و نقل عمومی (مطالعه مورد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این مقاله با هدف بررسی تاثیر پیادهسازی سیستم های مدیریت و کنترل مکانیزه ناوگان بر بهبود شاخص های عملکردی سیستم های حمل و نقلعمومی درون شهری تهیه و تدوین گردیده است. شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با همکاری ارگانهای مختلف شهرداری جهت تحقق اهداف مذکور مطالعات گسترده ای را در خصوص پیاده سازی سیستم AVL و ایجاد مرکز مدیریت و نظارت مکانیزه ناوگان انجام داد و با توجه به نتایج بسیار مثبت آن در بهبود شاخص های عملکردی اتوبوسرانی، خود را ملزم به بکارگیری این تکنولوژی نمود. این شرکت در سال ۹۰ و برای اولین بار در سطح کشور حدود ۵۰% ناوگان فعال خود را به سیستم AVL مجهز و تحت نظارت مکانیزه درآورد. این سیستم تاثیر قابل توجهای را در بهبود شاخص های عملکردی داشته است. این شاخص ها عبارتند از سرعت اتوبوس، تعداد سرویس، سر فاصله زمانی، زمان توقف در مبداء و مقصد، زمان سوار و پیاده شدن مسافر، سرعت و بهنگامی ارتباط با راننده در موارد حاد،گزارشهای تقاضای سفر در ایستگاه که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سیستم ارزیابی متوازن (BSC) در نظر گرفته شده و مورد محاسبه و تحلیل قرار می گیرد. این شاخص ها به عنوان نمونه در خط ۲۳ (میدان جمهوری اسلامی- میدان انقلاب) مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.