مقاله بررسی تاثیر روش تدریس ارتباطی در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی در سال تحصیلی ۹۳-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر روش تدریس ارتباطی در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر روش تدریس ارتباطی در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی در سال تحصیلی ۹۳-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر روش تدریس ارتباطی در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی در سال تحصیلی ۹۳-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر روش تدریس ارتباطی در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در کشور ما مانند تمام کشورهای دنیا، آموختن زبان انگلیسی در مدارس اجباری است و یکی از شراط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع عالی، تسلط داشتن به این زبان است. به همین خاطر توجه به نحوه آموزش زبان در مدارس بسیار مهم می باشد. پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر روش تدریس ارتباطی در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم راهنمایی درسال تحصیلی ۹۳-۹۲ صورت گرفته است. از میان مدارس راهنمایی شهرستان اهواز یک مدرسه پسرانه و یک مدرسه دخترانه به صورت – تصادفی انتخاب شده است ودر هر مدرسه دوکلاس به صورت تصادفی انتخاب گردید. در هر مدرسه یک کلاس به عنوان گروه کنترل و یک کلاس به عنوان گروه آزمایش به صورت تصادفی انتخاب شدند سپس از هر چهار گروه پیش آزمون به عمل آمد، تفاوت معناداری مشاهده نشد. گروه های آزمایش به شیوه ارتباطی و گروه های کنترل به شیوه سنتی مورد آموزش قرار گرفتند. در پایان از هر چهار گروه پس آزمون و بعد از ده روز آزمون تعقیبی به عمل آمد. داده ها با استفاده از مقایسه میانگین ها و از طریقT- Test گروههای مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان داد که میان گروههای آزمایش و کنترل تفاوت معنادار وجود دارد به این صورت که گروههای آزمایش که با روش ارتباطی آموزش دیده بودند نمرات بهتری نسبت به گروههای کنترل که با روش سنتی آموزش دیده بودند کسب کردند. بنا براین می توان نتیجه گرفت که استفاده از روش تدریس ارتباطی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان موثر تر است. نتیجه دیگری که در این پژوهش بدست آمده این است از نظر پیشرفت تحصیلی در زبان آموزی ، دختران نسبت به پسران موفق تر هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.