مقاله بررسی تأثیر E-CRM در برند سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های حمل و نقل مسافربری برون شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر E-CRM در برند سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های حمل و نقل مسافربری برون شهری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر E-CRM در برند سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های حمل و نقل مسافربری برون شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر E-CRM در برند سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های حمل و نقل مسافربری برون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر E-CRM در برند سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های حمل و نقل مسافربری برون شهری :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در عصر جدید پر از تغییرات، نوآوری و حفظ کیفیت عوامل اصلی بقای سازمان ها می باشند. مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (E-CRM) در میان شرکت های مسافربری- نوآوری محسوب می شود که به عنوان عامل تأثیر گذار بر کیفیت در فضای رقابتی میان آنها، نقش مؤثری دارد. آنجا که این مدیریت با تکنولوژی و فناوری درهم، آمیخته می گردد. E-CRM به عنوان مزیت رقابتی برای شرکت مسافربری و برند سازی آن مطرح خواهد شد. روش این پژوهش، بر اساس هدف، کاربردی و بر اساس ماهیت، تحلیلی است. محدوده مطالعه استان تهران بوده و اطلاعات آن با استفاده از روش کتابخانه ای و مطالعه میدانی بدست آمده است. نتایج، پیش بینی می کنند شرکت هایی که بر ایجاد E-CRM تلاش نکنند در عرصه پیش رو از گردونه رقابت حذف خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.