مقاله بررسی رابطه بین سبک های یادگیری با خودکار آمدی رایانه ای در دانشجویان مقطع کارشناسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین سبک های یادگیری با خودکار آمدی رایانه ای در دانشجویان مقطع کارشناسی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سبک های یادگیری با خودکار آمدی رایانه ای در دانشجویان مقطع کارشناسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سبک های یادگیری با خودکار آمدی رایانه ای در دانشجویان مقطع کارشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سبک های یادگیری با خودکار آمدی رایانه ای در دانشجویان مقطع کارشناسی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین سبکهای یادگیری با خودکارآمدی رایانه ای در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی در سال تحصیلی ۱۳۸۸ ۱۳۸۷ می باشد . جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشجویان کارشناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی متشکل از ۱۸۵۰ دانشجو تشکیل دادند . برای نمونهگیری در این پژوهش از روش نمونهگیری خو ه شای چند مرحلهای استفاده شد. تعداد حجم نمونه در این پژوهش ابتدا ۵۰۰ نفر بود که بعد از اجرای پژوهش و جمعآوری اطلاعات به دلیل حذف پرسشنامههای ناقص، تعداد حجم نمونه به ۴۶۷ نفر کاهش یافت . ابزار اندازهگیری در این پژوهش شامل پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب و پرسشنامه خودکارآمدی رایانهای مورفی، کوور و اوون بود . دادههای این پژوهش با استفاده از روشهای آمار توصیفی و استنباطی (میانگین، انحراف معیار و انحراف استاندارد، تحلیل واریانس یکطرفه، آزمون t تست مستقل و ضریب همبستگی دو رشته ای نقطه ای) تحلیل شد و نتایج زیر بدست آمد: بین نمرات خودکارآمدی رایانهای افراد با سبکهای یادگیری مختلف تفاوت معنی داری در سطح ۱۰۰۰/۰ وجود دارد . دانشجویان دارای سبک یادگیری همگرا دارای میزان خودکارآمدی رایانه ای بیشتری نسبت به دانشجویان دارای سبک یادگیری واگرا در سطح ۱۰۰۰/۰ دارند و دانشجویان دارای سبک یادگیری جذب کننده دارای میزان خودکارآمدی رایانه ای بیشتری نسبت به دانشجویان دارای سبک یادگیری انطباق یابنده در سطح ۰۰۱/۰ دارند. همچنین بین جنسیت و خودکارآمدی رایانهای رابطه مثبت و معناداری در سطح ۰۰۰۱/۰ وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.