مقاله لوگو:تهدیدات و فرصت های برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله لوگو:تهدیدات و فرصت های برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله لوگو:تهدیدات و فرصت های برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله لوگو:تهدیدات و فرصت های برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله لوگو:تهدیدات و فرصت های برند :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
همه شرکتها برای متمایز ساختن خود از رقبا نیاز به طراحی هویتی شاخص توسط مدیران بازاریابی خود یا مشاوران خارجی دارند. این هویت میتواند نوع محصول، طراحی لایههای آن، شبکه پخش و توزیع یا هر چیز دیگر باشد. به عبارت دیگر، همه این ابزارهای بازاریابی وسیلهای هستند برای مدیران تا بتوانند لایه برند محصول را ساخته و آن را متمایز نمایند. دراین مقاله به جزء کوچک، اما حیاتی از هویت برند یعنی لوگو پرداخته شده است. هدف مقاله نشان دادن جایگاه آن در فعالیتهای بازاریابی شرکت میباشد. همچنین عوامل موثر در طراحی یک لوگوی خلاقانه بیان میشود که رعایت آنها میتواند در جذب مشتریان و ایجاد شخصیت برند موثر باشد، در نتیجه میتوان گفت لوگو به عنوان یک بخش اصلی هویت برند میتواند باعث شناخته شدن بهتر برند شرکت شود. همچنین به این دلیل که لوگو به صورت بصری هویت برند را به مصرفکننده منتقل میکند، میتواند مرزهای جغرافیائی و زبانی را بشکند و پیام برند را به مشتریان دیگر مناطق نیز منتقل نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.