مقاله بررسی ارتباط سطح موفقیت تحصیلی با باورهای منطقی و غیرمنطقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط سطح موفقیت تحصیلی با باورهای منطقی و غیرمنطقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط سطح موفقیت تحصیلی با باورهای منطقی و غیرمنطقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط سطح موفقیت تحصیلی با باورهای منطقی و غیرمنطقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط سطح موفقیت تحصیلی با باورهای منطقی و غیرمنطقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
درمطالعه حاضربه بررسی ارتباط باورهای منطقی و غیرمنطقی باسطح موفقیت تحصیلی دانشجویان پرداخته شدها ست برای سنجش باورهای غیرمنطقی ازپرسشنامه باورهای غیرمنطقی جونز که براساس نظریه عقلانی – عاطفی الیس تهیه گردیده استفاده شده است که ملاک موفقیت تحصیلی بالا داشتن معدل کل دوره بالاتر از۱۷ و ملاک موفقیت تحصیلی پایین داشتن معدل کل دوره کمتر از۱۴دردانشجویان بوده است دراین مطالعه جامعه اماری عبارت ازکلیه دانشجویان فعال دختروپسر دوره کارشناسی تحصیل دانشگاه آزاداسلامی واحدکرج می باشد که تعداد ۵۴۰ نفردانشجو به عنوان نمونه اماری ازروی لیست کلیه دانشجویان دانشگاه که معدل کل دوره آنها درآن درج شده بود بطور طبقه ای و تصادفی سیستماتیک انتخاب شده اند و پرسشنامه جونز برروی آنان اجرا گردید داده های جمع اوری شده ازگروه نمونه تحقیق بااستفاده ازنرم افزاراماری SPSS-18 و باروش آماری t-test آزمون معنی داربودند تفاوت میانگین ها موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت که نتایج زیربدست آمد: بین باورهای غیرمنطقی دانشجویان با سطح موفقیت تحصیلی بالا و پایین درانها با بیش از۹۵درصد اطمینان تفاوت معنی داروجود دارد P<0/05 بدین معنی که باورهای غیرمنطقی دانشجویانی که ازسطح موفقیت تحصیلی پایین برخوردارهستند بیشترازدانشجویانی است که ازسطح موفقیت تحصیلی بالا برخوردارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.