مقاله بررسی تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای اتکا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای اتکا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای اتکا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای اتکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای اتکا :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
این تحقیق چشمانداز نوینی را در ارتباط با استراتژیهای بازاریابی سازمان اتکا در حوزه فروشگاهی فراهم میسازد. این تحقیق آشکار ساخت که شواهد برند و ارتباطاتبرند تاثیرات مستقیم بر نیات رفتاری مشتریان دارد. در انجام این تحقیق، از روش توصیف پیمایشی میدانی استفاده شده است. با مطالعه کتب، مقالات و گزارشها، اطلاعات لازم برای مطالعه میدانی فراهم شد، سپس به کمک پرسشنامه، دادههای مورد نیاز جهت آزمون فرضیههای تحقیق گردآوری شده است. از بین تمامی فروشگاههای زنجیرهایی اتکا در شهر تهران ۶ فروشگاه بزرگ آن با نظر مدیران و کارشناسان سازمان اتکا انتخاب شده و ۸۰۴ عدد پرسشنامه میان مشتریان توزیع شده، که به ۳۹۳ پرسشنامه پاسخ داده شده است. سپس دادههای جمع آوری شده به کمک نرم افزار SPLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. پس از انجام تجزیه و تحلیلهای مربوطه تمام فرضیههای تحقیق تایید شدند و مشخص گردید که شواهد برند نام برند، قیمت، محیط خدمت، خدمت اصلی، خدمت کارکنان، احساسات و همخوانی با بر داشت شخصی و ارتباطات برند کنترل شده و کنترل نشده تاثیر مستقیم بر رضایت، نگرش و قصد خرید مجدد مشتریان دارد. که از این میان محیط خدمت، خدمت کارکنان و ارتباطاتکنترل شده بیشترین تاثیر را بر نیات رفتاری مشتریان خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.