مقاله بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه با توجه به تغییرات سریع و غیرقابل پیش بینی در عرصه بانکداری، لزوم بهره گیری از استراتژی بازاریابی جهت گسترش بازار و معرفی خدمات نوین بانکداری گریز ناپذیر است. استراتژی بازاریابی رابطه مند مستلزم ایجاد، حفظ و ارتقاء روابط با مشتریان است به طوری که مشتریان بیشتری حفظ و مشتریان کمتری را از دست بدهیم. بنابر این اهمیت در این مقاله پس از بیان مفاهیم اصلی استراتژی بازاریابی و بازاریابی رابطه مند، عوامل مربوط به وفاداری مشتریان مورد توجه قرار گرفته است. سپس فرضیات تحقیق در بانک تجارت استان سیستان و بلوچستان مورد آزمون قرار گرفته است که بدین منظور پرسشنامه ای تنظیم و بین نمونه ۰۳۲ نفری از مشتریان این بانک توزیع گردیده است. در نهایت داده های بدست آمده تحلیل و نتیجه گیری شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.