مقاله بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان درافزایش خدمات بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
گسترش فناوری به گونه ای شده است که زندگی بدون استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات تقریباغیر ممکن شده است و این امر به خوبی در بانک ها مشهود است.بانکداری الکترونیک درواقع امروزه جزء لاینفک بانکداری نوین در جوامع مختلف است و باید زمینه گسترش روز افزون آن فراهم شودتا هرچه بیشتر مردم به استفاده از این خدمات تشویق شوند. رواج هر فناوری درجامعه نیاز به جلب استفاده کنندگان دارد.بدین معنی که فناوری نوین باید زیر ساختهایی برای پذیرش و جلب اطمینان و اعتماد مشتریان فراهم کند. با این حال مسایل چندی از جمله کافی نبودن چارچوب های قانونی و امنیت نقل و انتقال الکترونیکی وجوه می توانداختلالاتی در پیشرفت بانکداری الکترونیک بوه وجود آورد.توسعه فناوری اطلاعاتی و مخابراتی در سال های اخیر تحولات مهمی دربخش بانکداری الکترونیکی اقتصاد ایران پدیدآورده است.هدف اصلی از این تحقیق بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان بر افزایش خدمات بانکداری الکترونیکی است.. در این پژوهش ۰۵ نفر از مشتریان بانک رفاه سیاهکل که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده میکردند مقایسه شدند و در نهایت مشخص شد که اکثر آنها اعتماد و اطلاعات کافی به بانکداری الکترونیک را ندارند و به همین جهت عدم استقبال آنها مانعی برای گسترش بانکداری الکترونیک می شود.بنابر این این پژوهش نشان می دهد که برای گسترش روزافزون خدمات بانکداری الکترونیک باید آگاهی و اعتماد کافی مشتریان را بدست آوریم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.