مقاله بررسی تاثیر رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی بر نوآوری اداره کل ورزش وجوانان استان یزد با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی بر نوآوری اداره کل ورزش وجوانان استان یزد با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی بر نوآوری اداره کل ورزش وجوانان استان یزد با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی بر نوآوری اداره کل ورزش وجوانان استان یزد با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی بر نوآوری اداره کل ورزش وجوانان استان یزد با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی بر نوآوری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان رسمی و قراردادی و پیمانی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد بود. که بر اساس اطلاعات کارگزینی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سال ۲۹۳۱ ، تعداد آنها ۲۱۱ نفر اعلام شد، با توجه به جدول کرجسی و مورگان حجم نمونه برابر ۲۱۱ نفر برآورد. دراین پژوهش ازروش معادلات ساختاری یا تحلیل چند متغیری با متغیرهای مکنون استفاده شد. جهتاندازه گیری از پرسشنامه محقق ساخته رکود دانش سازمانی، یادگیری سازمانی و نوآوری استفاده شد. که پایایی این پرسش نامهها به ترتیب۰/۹۱,۰/۸۵,۰/۸۸ براورد گردید تجزیه وتحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی، با استفاده از نرم افزار AMOS انجام شد. نتایج این تحقیق نشان داد رکود دانش سازمانی با ضریب مسیر PC=-0/49 بر یادگیری سازمانی و با ضریب مسیر PC=0/59- بر نوآوری تاثیرگذار بود. همچنین یادگیری سازمانی با ضریب مسیر PC=0/45 بر نوآوری سازمان تاثیرگذار بود. به طورکلی رکود دانش سازمانی و یادگیری سازمانی نقش مهمی در تعیین نوآوری در سازمان دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.