مقاله بررسی تاثیر عناصر ترفیعات تجاری برابعاد بازاریابی رابطه مند مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی دوکا ساحل محمودآباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عناصر ترفیعات تجاری برابعاد بازاریابی رابطه مند مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی دوکا ساحل محمودآباد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عناصر ترفیعات تجاری برابعاد بازاریابی رابطه مند مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی دوکا ساحل محمودآباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عناصر ترفیعات تجاری برابعاد بازاریابی رابطه مند مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی دوکا ساحل محمودآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عناصر ترفیعات تجاری برابعاد بازاریابی رابطه مند مطالعه موردی شرکت فراورده های لبنی دوکا ساحل محمودآباد :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
رقابت شدیدی که امروزه در هر کسب و کاری وجود دارد، موجب ساخت روابط محکمتر بین شرکت و مشتری شده است با گسترش این تفکر که جذب یک مشتری جدید بسیارگران تر از حفظ مشتریان فعلی است، بازاریابی رابطه مند به عنوان عامل حیاتی در موفقیت موسسات در نظر گرفته شده است در این تحقیق بر اساس مدلی که برای بازاریابی رابطه مند ارائه شد به بررسی روابط بین عناصر ترفیعات تجاری تبلیغات، فروش شخصی،ترفیعات فروش ،روابط عمومی،آوازه سازی بر ابعاد بازاریایی رابطه مند تعهد،اعتماد،رضایت پرداخته شده است. در جریان این پژوهش، مشتریان محصولات شرکت فراورده های لبنی دوکا ساحل مورد پرسش قرار گرفتند. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی و مبتنی بر آزمون های فریدمن، تحلیل مسیر با استفاده از مدل معادلات ساختاری بر اساس نرم افزار لیزرل بوده است. روش نمونه گیری تصادفی بوده و ابزار و روش جمع آوری داده ها ،میدانی و بصورت پرسشنامه بسته که شامل ۷۴ سوال می باشد.نتایج حاکی از تایید روابط آزمون تحلیل مسیر که ترکیبی از سه مدل است. میزان و شدت اثرگذاری به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی دو متغیر آمیخته و اثر تعاملی آنان دچار تغییر شده است. همچنین در چارچوب روابط غیرمستقیم مدل نیز نتایج نشان داد که به جز متغیر مستقل روابط عمومی ، سایر اجزای عناصر آمیخته ترفیع بر ابعاد بازاریابی رابطه مند تعهد، اعتماد و رضایت تاثیر دارند. همچنین از میان عناصر آمیخته ترفیع، متغیر پیشبرد فروش بیشترین تاثیر را بر متغیر تعهد داشته است و همچنین متغیر تبلیغات ، فروش شخصی کمترین تاثیر را بر متغیر اعتماد و رضایت مشتریان داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.