مقاله بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی روسای بانک بر عملکرد شعب با بهره گیری ازمدل پنج عاملی شخصیت مک کری و کوستا مطالعه موردی: روسای شعب بانک صادرات استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی روسای بانک بر عملکرد شعب با بهره گیری ازمدل پنج عاملی شخصیت مک کری و کوستا مطالعه موردی: روسای شعب بانک صادرات استان یزد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی روسای بانک بر عملکرد شعب با بهره گیری ازمدل پنج عاملی شخصیت مک کری و کوستا مطالعه موردی: روسای شعب بانک صادرات استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی روسای بانک بر عملکرد شعب با بهره گیری ازمدل پنج عاملی شخصیت مک کری و کوستا مطالعه موردی: روسای شعب بانک صادرات استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی روسای بانک بر عملکرد شعب با بهره گیری ازمدل پنج عاملی شخصیت مک کری و کوستا مطالعه موردی: روسای شعب بانک صادرات استان یزد :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف اصلی از مقاله حاضر بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با عملکرد شغلی روسای بانک صادرات میباشد. ویژگی های شخصیتی از مدل پنج عاملی مک کری و کوستا Mccrae and Costa شامل وجدان گرایی وظیفه شناسی، روان رنجوری و پذیرش تجربه استخراج گردیده اند. همچنین در بررسی عملکرد به چهار بعد شامل مالی، رضایت مشتری، فرآیند های داخلی و نوآوری و بهبود رشد و یادگیری توجه شده است. به منظور سنجش هر یک از این متغیر ها از پرسشنامه عملکرد شغلی و پرسشنامه شخصیتی NEO استفاده شده است. روسای شعب بانک صادرات استان یزد به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شد که پساز ارسال پرسشنامه ها، اطلاعات مربوط به ۰۸ نفر از آن ها گرد آوری گردید. به منظور تعیین ارتباط میان ویژگی های شخصیتی با عملکرد شغلی از تحلیل رگرسیون استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که ویژگی های شخصیتی روان رنجوری و پذیرش تجربه با بعد مالی از عملکرد رابطه معناداری دارند. همچنین بین ویژگی روان رنجوری و بعد رضایت مشتری یک ارتباط معناداری کشف شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.