مقاله مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس بارش مغزی و بحث گروهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دبستان در درس تعلیمات اجتماعی مورد مطالعه دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس بارش مغزی و بحث گروهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دبستان در درس تعلیمات اجتماعی مورد مطالعه دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر اهواز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس بارش مغزی و بحث گروهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دبستان در درس تعلیمات اجتماعی مورد مطالعه دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس بارش مغزی و بحث گروهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دبستان در درس تعلیمات اجتماعی مورد مطالعه دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس بارش مغزی و بحث گروهی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دبستان در درس تعلیمات اجتماعی مورد مطالعه دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر اهواز :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف :پژوهش حاضر پیرامون مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس بارش مغزی با روش تدریس بحث گروهی در پیشرفت تحصیلی درس تعلیمات اجتماعی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر اهواز انجام شده است . این پژوهش از نوع نیمه تجربی است که با طرح پیش آزمون و پس آزمون در دو گروه اجرا گردید. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی می باشند . نمونه آماری شامل ۶۴ نفر که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب و در دو گروه گمارده شدند . جهت اجرا یک کلاس به گروه بارش مغزی و یک کلاس به گروه بحث گروهی اختصاص یافت . پیش آزمونی محقق ساخته دارای روایی محتوایی و پایایی آلفای کرونباخ به مقدار ۷۴/۰ روی هر دو گروه به اجرا در آمد و سپس به مدت ۱۵ جلسه تحت آموزش قرار گرفتند. در نهایت از هر دو گروه پس آزمون گرفته شد و نتایج به دست آمده با آمار توصیفی و آمار استنباطی(آزمون t مستقل) و با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. نتایج به دست آمده از این پژوهش نشان داد : میانگین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دو روش آموزشی یکسان هستند و تفاوت معنی داری بین دو روش از لحاظ آماری وجود ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.