مقاله بررسی تأثیر تمایل و هنجارهای ذهنی مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر تمایل و هنجارهای ذهنی مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تمایل و هنجارهای ذهنی مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تمایل و هنجارهای ذهنی مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تمایل و هنجارهای ذهنی مشتریان بر قصد آنان به استفاده از بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
صنعت بانکداری امروزه به سرعت در حال تغییر است. در این پژوهش تأکید بر بانکداری الکترونیکی ازطریق اینترنت است. این تحقیق به بررسی تأثیر عوامل تأثیرگذار، در استفاده مشتریان بانک ملت از خدمات بانکداری اینترنتی میپردازد. هدف تحقیق، مشخص کردن نقش هریک از ابعاد مدل پذیرش فناوری از دیدگاه دیویس در افزایش استفاده از اینترنت، بین مشتریان بانک ملت در شعب مختلفشهرستانهای استان آذربایجان شرقی است. بدین منظور به جمعآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه پرداخته شد. پس از جمعآوری دادهها، تجزیهوتحلیل آنها به روش آزمون همبستگی رتبهای اسپیرمن و روش رگرسیون با استفاده از نرمافزار SPSS انجام شد. در نتایج به دست آمده مشاهده شد متغیر تمایل به استفاده از بانکداری اینترنتی و هنجار ذهنی ارتباط مثبتی با متغیر قصد مشتری به استفاده از بانکداری اینترنتی دارد. همچنین متغیر امنیت و حفظ حریم شخصی و سهولت استفاده درک شده ارتباط مثبتی با متغیر تمایل مشتری به استفاده دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.