مقاله رابطه مدیریت ارتباط با مشتری باعناصربازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه مدیریت ارتباط با مشتری باعناصربازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه مدیریت ارتباط با مشتری باعناصربازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه مدیریت ارتباط با مشتری باعناصربازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه مدیریت ارتباط با مشتری باعناصربازاریابی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری دریک دوره متوالی زمانی ازاغاز پیدایش تاکنون گسترش پیدا کرده و سازمان ها را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند و این هدف محقق نمی شود مگراینکه دردنیای ت جاری و به شدت رقابتی امروز بابازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری که یک پروسه مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هرمشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل ازآن درسراسر عمرشرکت است این هدف محقق میشود که این موضوع نیازمند ادراک تمرکز و مدیریت است این مقاله درپی این استکه رابطه بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری وتاثیر این دوبریکدیگر رابسنجد و مدیریت ارتباط با بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.