مقاله رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی سبز در تصمیم خرید مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی سبز در تصمیم خرید مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی سبز در تصمیم خرید مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی سبز در تصمیم خرید مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی سبز در تصمیم خرید مشتریان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف پژوهش حاضر رتبه بندی اهمیت عناصر آمیخته بازاریابی سبز در تصمیم خرید مشتریان میباشد. جامعه آماری شامل تمامی شهروندان شهرستان شیراز میباشد و تعداد نمونه آماری این پژوهش با بکارگیری جدول کرجسی و مورگان ۳۸۴ نفر تعیین و افراد نمونه به شیوه اتفاقی انتخاب گردیدند. نتایج حاصل از این تحقیق نشان اولویتبندی عناصر مؤثر بر خرید به ترتیب عبارتند از محصول سبز، قیمت سبز، فعالیتهای ترفیعی و ترویجی سبز، توزیع سبز، بودجهه خرید، و ترجیح برند. بنابراین پر واضح است که توجه تولید کنندگان به تولید محصولاتی که ویژگیهای محصول سبز اعم از مضر نبودن عناصر تشکیل دهنده محصول برای محیط زیست، قابیلت بازیافت، زیست مدارانه بودن فرایند تولید علاوه بر اینکه رضایت مشتریان و در نتیجه سود بیشتر را عاید آنها میکند تأثیر بسیار موثر و مثبت نیز در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی برندها و تولید کنندگان کالاها دارد و گامی موثر در جهت رفع دغدغه جهانی نسبت به آلودگی محیط زیست می-باشد. البته باید به این نکته مهم توجه داشت که ویژگی قابل بازیافت بودن برای یک محصول به تنهایی یک مزیت محسوب نمی شود، باید شرایط بازیافت هم فراهم باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.