مقاله بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت سهامی بیمه ایران است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل مشتریان بیمه ایران در نمایندگی های استان مازندران می باشند. روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای بوده بدین ترتیب پنج شهر از استان انتخاب و در مرحله بعد مشتریان چهار نمایندگی از هر شهر مورد آزمون قرار گرفته شده است.در تعیین حجم نمونه مشتریان ازروش جامعه نامحدود استفاده شده که طبق آن اندازه نمونه ۱۵۲نفر محاسبه شده است. جهت تحلیل آماری و تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار آماری SPSSاستفاده شده است. نتایج نشان می دهد میان رعایت اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و روابط پایدار میان مشتری وسازمان رابطه معنی داری وجود دارد.همچنین بین رعایت اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و وفاداری ، تعهد و اعتماد نیز رابطه معناداری به وجود آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.