مقاله عوامل موثربراعتماد مشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل موثربراعتماد مشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل موثربراعتماد مشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثربراعتماد مشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل موثربراعتماد مشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف این پژوهش عوامل موثربراعتمادمشتریان درتجارت الکترونیک براساس مدل B2c می باشد درمدلهای B2c ازتجارت الکترونیکی اعتمادمشتریان یکی ازفاکتورهای کلیدی و ازعناصر اصلی موفقیت درتجارت الکترونیکی است تا جایی ک بسیاری ازصاحبنظران کلید موفقیت درتجارت الکترونیک را ایجادواستقرار فراگرد مطمئن و مورداعتماد برای خریدار می دانند با وجود این معنا و مفهوم اعتمادمشتری درتجارت الکترونیک و ابعادوعوامل موثربرآن درهاله ای ازابهام قراردارد دراین راستا فرضیه های تحقیق درچارچوب عوامل فردی شرکتی و زیرساختی مطرح و بررسی شدند جامعه اماری تحقیق مشتریانی که ازفروشگاه های الکترونیکی موجود درجامعه مجازی ایرانیان بصورت الکترونیکی خرید کرده ازمیان آنان ۷۸نفر بهطور نمونه گیری تصادفی صورت گرفت نتایج حاصل ازتجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که به جز فرضیه مربوط به عوامل فردی سایرفرضیه های تحقیق تایید میشوند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.